Asmenų aptarnavimas
Informacija asmenims telefonu +370 626 22252 teikiama kiekvieną darbo dieną:
- Pirmadieniais – Ketvirtadieniais 8.00 – 17.00 val.
- Penktadieniais 8.00 – 15.45 val.
- Pietų pertrauka 12.00 – 12.45 val.
Aplinkos ministerijoje dokumentai priimami ir asmenys aptarnaujami:
- Pirmadieniais – Trečiadieniais 8.00 – 17.00 val.
- Ketvirtadieniais – 8.00 – 18.00 val.
- Penktadieniais 8.00 – 15.45 val.
Prašymai ir skundai priimami valstybine ir anglų kalbomis, o asmenys ministerijoje aptarnaujami valstybine ir anglų kalbomis. Pasibaigus Aplinkos ministerijos Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriaus darbo laikui, asmenų prašymai priimami iš anksto užsiregistravus ketvirtadieniais papildomai 1 valandą Aplinkos ministerijoje (Jakšto g. 4, Vilnius). Iš anksto užsiregistruoti laiką galima telefonu +370 626 22252 arba el. paštu [email protected]
Į Aplinkos ministeriją galima kreiptis ir šiais būdais:
- paštu: Jakšto g. 4, LT-01105, Vilnius;
- e.pristatymo sistemoje www.ePristatymas.lt;
- interneto svetainėje „E.pilietis" https://epilietis.lrv.lt;
- rekomenduojame savo paklausimą, prašymą ar skundą (pdf šablonas; word šablonas) atsiųsti elektroniniu paštu [email protected]
Pranešimus apie aplinkos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimus visą parą galima teikti Bendrajam pagalbos centrui telefonu 112, Aplinkos apsaugos departamento Pranešimų priėmimo tarnybai telefonu (8-5) 273 2995, el. p. [email protected].
Kviečiame pareikšti nuomonę apie asmenų aptarnavimo kokybę bendruoju Aplinkos ministerijos tel. +370 626 22252, el. p. [email protected] arba užpildant Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimą.
Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo taisyklės
Sužinokite naujienas pirmi - PRENUMERUOKITE!