Gyventojų aptarnavimas

Pranešimus apie aplinkos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimus visą parą galima teikti Bendrajam pagalbos centrui telefonu 112, Pranešimų priėmimo ir aplinkosauginių ekstremalių situacijų valdymo skyriui telefonais: (8-5) 273 2995; 8 698 81837 arba pateikti Aplinkos apsaugos kontrolės informacinėje sistemoje (AAKIS).

DOKUMENTŲ VALDYMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO SKYRIUS (A. Jakšto g. 4, Vilnius, 101 kab.)

Dokumentai priimami kiekvieną darbo dieną:

  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais 07.30 – 17.00 val.
  • Penktadieniais  8.00 – 15.45 val.

      Faks. (8 5) 266 3663

Gyventojai telefonu konsultuojami kiekvieną darbo dieną:

  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais 8.00 – 17.00 val.
  • Penktadieniais 8.00 – 15.45 val.
  • Pietų pertrauka 12.00 – 12.45 val.

Informacijos telefonas: +370 626 22252

Kviečiame pareikšti nuomonę apie asmenų aptarnavimo kokybę bendruoju Aplinkos ministerijos telefonu +370 626 22252: Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimas Aplinkos ministerijoje

Atsiliepimus apie gyventojų aptarnavimą Aplinkos ministerijoje taip pat galite pareikšti elektroniniu paštu: info@am.lt.

Asmenų prašymų, skundų (pranešimų) nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijoje tvarka

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2020-10-02