Gyventojų aptarnavimas

Pranešimus apie aplinkos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimus visą parą galima teikti Bendrajam pagalbos centrui telefonu 112, Pranešimų priėmimo ir aplinkosauginių ekstremalių situacijų valdymo skyriui telefonais: (8-5) 273 2995; 8 698 81837 arba pateikti Aplinkos apsaugos kontrolės informacinėje sistemoje (AAKIS).

ADMINISTRAVIMO DEPARTAMENTO DOKUMENTŲ VALDYMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO SKYRIUS (A. Jakšto g. 4, Vilnius, 101 kab.)

Dokumentai priimami kiekvieną darbo dieną:

  • Pirmadieniais ir trečiadieniais 8.00 – 18.00 val.
  • Antradieniais ir ketvirtadieniais 8.00 – 17 val.
  • Penktadieniais  8.00 – 15.45 val.
  • Pietų pertrauka 12.00 – 12.45 val.

Faks. (8 5) 266 3663

Atsiliepimus apie gyventojų aptarnavimą Aplinkos ministerijoje galite pareikšti elektroniniu paštu: info@am.lt.

Asmenų prašymų, skundų (pranešimų) nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijoje tvarka

 

IŠTEKLIŲ VALDYMO DEPARTAMENTO RYŠIŲ SU VISUOMENE SKYRIUS (A. Jakšto g. 4, Vilnius, 118 kab.)

Gyventojai telefonu konsultuojami kiekvieną darbo dieną:

  • Pirmadieniais – ketvirtadieniais 8.00 – 17.00 val.
  • Penktadieniais 8.00 – 15.45 val.
  • Pietų pertrauka 12.00 – 12.45 val.

Vyr. specialistė Regina Kališaitytė

Informacijos telefonas: 8~706 63661

Kviečiame pareikšti nuomonę apie asmenų aptarnavimo kokybę bendruoju Aplinkos ministerijos telefonu 8~706 63661: Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimas Aplinkos ministerijoje

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2019-11-14