1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį teisės krypties arba vadybos krypties išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam prilygintą aukštojo mokslo kvalifikaciją;
1.2. turėti 2 metų teisinio darbo patirtį arba gyvenamųjų pastatų valdymo ir (ar) su ja sietino viešojo administravimo srityje darbo patirtį;
1.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, būsto valdymą, priežiūrą, pastatų atnaujinimą (modernizavimą), teisėkūros procesą, teisės aktų rengimą;
1.4. būti susipažinęs su būsto valdymo, priežiūros, pastatų atnaujinimo (modernizavimo) sritį reglamentuojančiais Europos Sąjungos teisės aktais ir jų perkėlimo į nacionalinę teisę ypatumais;
1.5. išmanyti teisės aktų rengimo reikalavimus ir raštvedybos taisykles;
1.6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus;
1.7. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.8. mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
1.9. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
1.10. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. teikia pasiūlymus dėl Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų ir kitų teisės aktų projektų gyvenamųjų pastatų valdymoir priežiūros klausimais;
2.2. nustatytąja tvarka analizuoja ministerijos administracijos padalinių ir kitų valstybės institucijų rengiamus teisės aktų projektus, teikia pastabas ir pasiūlymus dėl jų derinimo;
2.3. analizuoja teisės aktų projektus, konsultuoja, teikia pasiūlymus dėl jų tobulinimo;
2.4. gyvenamųjų pastatų valdymo ir priežiūros klausimais bendradarbiauja su kitomis ES šalimis, savivaldos institucijomis ir šioje srityje dirbančiomis įmonėmis, analizuoja gaunamus dokumentus, rengia apibendrinimus, organizuoja ar dalyvauja organizuojant pasitarimus, seminarus;
2.5. dalyvauja nagrinėjant ir vertinant gyvenamųjų pastatų valdymo ir priežiūros procesus, jų pokyčių tendencijas ir prognozes, vykdo stebėseną, rengia ir vadovybei teikia informaciją apie jų rezultatus;
2.6. nustatytąja tvarka kartu su ministerijos administracijos padaliniais bendradarbiauja gyvenamųjų pastatų valdymo ir priežiūros klausimais su Lietuvos Respublikos Seimo, Vyriausybės, kitų valstybės institucijų, Europos Sąjungos ir (ar) kitų tarptautinių organizacijų, ar Europos Sąjungos valstybių narių ar užsienio valstybių atsakingais pareigūnais;
2.7. vykdo kitus su grupės veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio grupės vadovo pavedimus.