1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėti 2 metų darbo patirtį personalo srityje;
1.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Valstybės tarnybos įstatymą, įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, personalo valdymą ir tvarkymą;
1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos bei teisės aktų rengimo taisykles;
1.5. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. apdoroja su veiklos sritimi susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu ir aptarnavimu susijusios informacijos apdorojimą;
2.2. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
2.3. nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl veiklos srities arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;
2.4. rengia ir teikia informaciją su veiklos sritimi susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja su veiklos sritimi susijusios informacijos sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
2.5. rengia ir teikia pasiūlymus su veiklos sritimi susijusiais klausimais;
2.6. rengia teisės aktų projektus, susijusius su vidaus administravimu, ir kitus susijusius dokumentus veiklos srityje arba prireikus koordinuoja jų rengimą;
2.7. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.