1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
1.2. turėti 2 metų darbo patirtį personalo srityje;
1.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, Valstybės tarnybos įstatymą, įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, personalo valdymą ir tvarkymą;
1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos bei teisės aktų rengimo taisykles;
1.5. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
2.2. organizuoja ir koordinuoja ministerijos darbuotojų priėmimą į pareigas, atleidimą iš pareigų, darbo sutarčių ir pakeitimų pasirašymą, perkėlimą, atskiro darbo grafiko nustatymą, pavedimų dėl funkcijų vykdymo, įsakymų/potvarkių dėl tarnybinių nuobaudų, darbo drausmės pažeidimų skyrimo, pažymų pagal kompetenciją rengimą;
2.3. dalyvauja ministerijos padalinių vadovų parengtų prašymų dėl priemokų, piniginių išmokų, vienkartinių piniginių išmokų peržiūros procese;
2.4. organizuoja įstaigų prie ministerijos, ministerijos valdymo sričiai priskirtų institucijų vadovų priėmimą į pareigas, atleidimą iš pareigų ir prireikus rengia darbo sutartis ir jų pakeitimus, įsakymus dėl priemokų, piniginių išmokų, vienkartinių piniginių išmokų skyrimo, įsakymų/potvarkių dėl tarnybinių nuobaudų, darbo drausmės pažeidimų skyrimo, pavedimo dėl funkcijų vykdymo, materialinių pašalpų išmokėjimo projektus;
2.5. teikia informaciją ir dokumentus Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui, reikalingus centralizuotam personalo administravimo funkcijų atlikimui bei tikrina Nacionalinio bendrųjų funkcijų centro parengtus dokumentų projektus;
2.6. organizuoja studentų praktikos ir savanoriškos praktikos atlikimą ministerijoje;
2.7. prisideda organizuojant tarnybinės veiklos ir veiklos vertinimą;
2.8. organizuoja ministerijos valstybės tarnautojų pažymėjimų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pažymėjimų elektroniniam naudojimui, išdavimą;
2.9. rengia ministerijos administracijos struktūros, struktūros schemos ir pareigybių sąrašo projektus, dalyvauja įgyvendinant ministerijos struktūrinius pokyčius;
2.10. nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus susijusius su veiklos sritimi, prireikus rengia atsakymus;
2.11. pagal kompetenciją rengia ir dalyvauja rengiant bei tobulinant vidinius teisės aktus, reglamentuojančius ministerijos personalo valdymo klausimus, ir teikia siūlymus dėl jų tobulinimo. Analizuoja ir teikia pastabas pagal kompetenciją kitų institucijų pateiktiems derinti teisės aktų projektams, susijusiems su valstybės tarnybos, darbo santykiais ir kitais klausimais;
2.12. prireikus tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje;
2.13. pagal kompetenciją dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
2.14. rengia įvairias ataskaitas skyriaus kompetencijos klausimais;
2.15. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.