1. rengia arba dalyvauja rengiant dokumentus, susijusius su 2021–2027 metų Europos Sąjungos (toliau – ES) fondų investicijų programos įgyvendinimu ir projektų koordinavimu;
2. rengia ir teikia informaciją suinteresuotoms šalims apie 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos ir pagal ją finansuotų projektų įgyvendinimą;
3. pagal kompetenciją registruoja ir redaguoja duomenis ES fondų kompiuterinėse informacinėse valdymo ir priežiūros sistemose (SFMIS2014, INVESTIS);
4. rengia ir teikia tvirtinančiajai ir mokėjimo institucijoms informaciją apie grąžintinas, grąžintas ir nesusigrąžintas lėšas, panaikintą projekto ES fondų lėšų ir (ar) nacionalinių lėšų dalį arba visas projektui skirtas lėšas;
5. pagal kompetenciją ir teisės aktų nustatyta tvarka teikia institucijoms ir įstaigoms, veiksmų programų stebėsenos komitetams, veiksmų programų valdymo komitetams, regionų plėtros taryboms, pareiškėjams, projektų vykdytojams informaciją apie veiksmų programų įgyvendinimą;
6. sistemina, analizuoja informaciją ir apdoroja informaciją Skyriaus kompetencijos srityje;
7. vertina kokybiniu ir kiekybiniu būdu surinktą informaciją, įžvelgia tendencijas paskirtose srityse;
8. rengia išvadas ir rekomendacijas dėl priskirtos veiklos klausimų, teikia argumentuotus siūlymus procesų gerinimo įgyvendinimo klausimais;
9. pagal kompetenciją dalyvauja ministerijos ir kitų valstybės institucijų sudarytose darbo grupėse, tarybose ir komisijose, pasitarimuose;
10. pagal kompetenciją saugo gaunamus ir rengiamus dokumentus, užtikrina šių dokumentų prieinamumą turinčioms teisę juos tikrinti institucijoms ir asmenims;
11. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Departamento ir Skyriaus veikla susijusius pavedimus.
1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
1.2. mokėti anglų kalbą pažengusio vartojo lygmens B2 lygiu;
1.3. turėti ne mažesnę nei 5 metų darbo patirtį ES struktūrinės paramos bei projektų administravimo ir įgyvendinimo srityje arba srityje, reikalaujančioje analitinių, strateginių įgūdžių;
1.4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo programomis, duomenų analizės įrankiais;
1.5. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus nacionalinius teisės aktus, reglamentuojančius ES lėšų administravimo nuostatas, išlaidų tinkamumo principus, būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklėmis, projektų finansavimo aprašų rengimo taisyklėmis ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansavimą;
1.6. gebėti sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas vertinti ir teikti argumentuotus problemų sprendimo būdus;
1.7. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
1.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos ir teisės aktų rengimo taisykles.