1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (magistro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
1.2. turėti ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį rizikos valdymo, atitikties, teisės, projektų valdymo srityje arba srityje, reikalaujančioje analitinių, strateginių įgūdžių;
1.3. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu, elektroninių lentelių, pateikčių rengimo ir pristatymo programomis, duomenų analizės įrankiais;
1.4. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus nacionalinius teisės aktus, reglamentuojančius vidaus kontrolės viešajame juridiniame asmenyje įgyvendinimą;
1.5. išmanyti Lietuvos Respublikos viešąjį valdymą ir administravimą, politikos formavimą ir įgyvendinimo procesą;
1.6. gebėti sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas vertinti ir teikti argumentuotus problemų sprendimo būdus;
1.7. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
1.8. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos bei teisės aktų rengimo taisykles.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. koordinuoja ir kontroliuoja rizikų valdymo proceso diegimą ir jo veikimą organizacijoje, renka, analizuoja, sistemina ir vertina informaciją, galinčią daryti įtakos organizacijos strateginių ir veiklos tikslų įgyvendinimui;
2.2. susistemina organizacijos rizikos sąrašą, paruošią rizikos portfelį, apibendrina rizikos valdymo priemonių planus, gautus iš rizikos savininkų bei prioretizuoja rizikos valdymo priemones;
2.3. komunikuoja su rizikų savininkais, organizacijos vadovybe apie organizacijoje esančias rizikas ir būtinas priemones joms valdyti;
2.4. informuoja tiesioginį vadovą ar organizacijos vadovybę, kai vykdant pareigas iškyla kliūtys, kurių šalinimas priskirtas kito padalinio ar darbuotojo kompetencijai, kai pastebima veika (veikimas arba neveikimas), prieštaraujanti Lietuvos Respublikos įstatymams, kitiems teisės aktams ar organizacijos vidaus teisės aktams, dėl kurios organizacija gali patirti nuostolių;
2.5. nuolat peržiūri rizikų valdymo procedūras, siekiant identifikuoti tobulintinas sritis, su prioritetinių rizikų valdymo priemonių savininkais dalinasi patirtimi, sukaupta įgyvendinant rizikų valdymo užtikrinimo procesą bei skatina rizikų valdymo kultūrą;
2.6. analizuoja rizikos incidentus, teikia argumentuotas išvadas po jų analizės;
2.7. teikia metodines konsultacijas rizikos valdymo klausimais Aplinkos ministerijos ir jai pavaldžių įstaigų darbuotojams;
2.8. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Grupės vadovo pavedimus, susijusius su rizikos valdymo sistemos klausimais.