1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1.1. organizuoja ministerijos valstybės tarnautojų, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymų rengimą;
1.2. tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje;
1.3. organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą arba prireikus koordinuoja personalo mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą;
1.4.organizuoja personalo atranką, perkėlimą, atleidimą arba prireikus koordinuoja personalo atrankos, perkėlimo, atleidimo organizavimą;
1.5. nuolat atnaujina ministerijos tinklalapio informaciją apie ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, funkcijas ir specialiuosius reikalavimus jų pareigybėms;
1.6. organizuoja Aplinkos ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų sveikatos patikrinimą;
1.7. organizuoja studentų praktikos atlikimą Aplinkos ministerijoje;
1.8. koordinuoja Aplinkos ministerijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų atostogų, papildomų poilsio dienų, lengvatų suteikimą;
1.9. pagal kompetenciją nagrinėja skundus ir prašymus;
1.10. pagal kompetenciją dalyvauja komisijų ir darbo grupių darbe;
1.11. pagal kompetenciją rengia vidaus teisės aktų projektus;
1.12. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio skyriaus patarėjo personalo sričiai pavedimus.
2. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
2.1. turėti aukštąjį universitetinį teisės krypties, arba politikos mokslų krypties, arba viešojo administravimo krypties išsilavinimą;
2.2. turėti 1 metų darbo patirtį personalo srityje
2.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos darbo kodeksą, įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, personalo valdymą ir tvarkymą;
2.4. gebėti rengti teisės aktų projektus;
2.5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
2.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;