Pareigų aprašymas

1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
1.2. turėti 2 metų darbo patirtį audito arba vidaus audito srityje;
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktus, nustatančius audito / vidaus audito veiklą;    
1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir pasiūlymus, žinoti raštvedybos bei teisės aktų rengimo taisykles;
1.5. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą, dirbti komandoje ir bendradarbiauti;
1.6. mokėti dirbti Microsoft Office programų paketu.
               
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. įstaigos vadovui pavedus atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis;
2.2. konsultuoja su skyriaus veikla susijusiais klausimais;
2.3  atlieka rizikos valdymo ir vidaus kontrolės veikimo vertinimą arba prireikus koordinuoja rizikos valdymo ir vidaus kontrolės veikimo vertinimą;
2.4. rengia vidaus audito ataskaitas ir kitus su vidaus audito veikla susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja vidaus audito ataskaitų ir kitų su vidaus audito veikla susijusių dokumentų rengimą;
2.5. rengia ir teikia pasiūlymus su skyriaus veikla susijusiais klausimais; 
2.6. prireikus apdoroja skyriaus veiklai vykdyti aktualią informaciją;
2.7. vertina apskaitos informacijos tinkamumą ir objektyvumą arba prireikus koordinuoja apskaitos informacijos tinkamumo ir objektyvumo vertinimą;
2.8. vertina norminių teisės aktų nuostatų laikymąsi viešojo juridinio asmens veikloje arba prireikus koordinuoja norminių teisės aktų nuostatų laikymosi viešojo juridinio asmens veikloje vertinimą;
2.9. dalyvauja planuojant vidaus audito veiklas arba prireikus koordinuoja vidaus audito veiklų planavimą;
2.10. atlieka korupcijos rizikos valdymo vertinimą;
2.11. vertina turto naudojimo ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą arba prireikus koordinuoja turto naudojimo ekonomiškumo, efektyvumo ir rezultatyvumo vertinimą;
2.12. vertina veiklos planų, programų ir kitų veiklos planavimo ir valdymo dokumentų vykdymą arba prireikus koordinuoja veiklos planų, programų ir kitų veiklos planavimo ir valdymo dokumentų vykdymo vertinimą;
2.13. rengia teisės aktų projektus, susijusius su vidaus administravimu, ir kitus susijusius dokumentus vidaus audito srityje arba prireikus koordinuoja jų rengimą;
2.14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.
2.15. laikinai nesant skyriaus vedėjo (ligos, atostogų, komandiruotės ir kitais atvejais), vykdo jo funkcijas.