1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį ekonomikos krypties, finansų krypties arba apskaitos krypties išsilavinimą (ne žemesnį kaip bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
1.2. turėti 1 metų darbo patirtį finansų ataskaitų rengimo arba apskaitos srityje;
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą ir biudžetinių įstaigų finansinę veiklą;
1.4. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
1.5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
1.6. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. koordinuoja su turto valdymu ir disponavimu juo susijusių finansinių dokumentų rengimą arba prireikus juos rengia;
2.2. tvarko finansinę informaciją ir rengia ataskaitas, susijusias su Ministerijos administruojamomis pajamų įmokomis ir dotacijomis;
2.3. teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui apskaitos dokumentus, reikalingus buhalterinei apskaitai tvarkyti
2.4. atlieka einamąją ir paskesnę finansų kontrolę priskirtose veiklos srityse;
2.5. rengia finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja su finansine apskaita susijusių ataskaitų ir dokumentų rengimą;
2.6. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius pavedimus.