1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
1.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reguliuojančiais viešąjį administravimą, valstybės ir tarnybos paslapčių apsaugą, ministerijos nuostatais ir darbo reglamentu, ministerijos administracijos struktūra, ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sritimis;
1.3. būti susipažinęs su Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos, Dokumentų saugojimo taisyklėmis, žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus;
1.4 būti susipažinęs su ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sritimis;
1.5. gebėti savarankiškai atlikti užduotis, mokėti sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat nors viena elektronine dokumentų valdymo sistema.
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. priima korespondenciją, gautą el. paštu info@am.lt, paštu, per e. pristatymą, TAIS, LINESIS, EPP sistemas, atitinkančią dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, registruoja dokumentų valdymo sistemoje ir perduoda vykdytojams;
2.2. tikrina, ar siunčiami dokumentai atitinka dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, registruoja dokumentų valdymo sistemoje ir išsiunčia juos teisės aktuose nustatytu būdu;
2.3. registruoja vidaus dokumentus, perduoda vykdytojams bei tvirtina ministerijos dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
2.4. registruoja teisės aktų projektus, išvadas ir talpina į Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinę sistemą;
2.5. registruoja teisės aktus ir talpina į Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registrą;
2.6. tvarko įstaigos darbuotojų gautus ir parengtus dokumentus, prižiūri registravimo eigą ir užtikrina kokybę Dokumentų bendrosios informacinės sistemos priemonėmis (toliau – DBSIS);
2.7. konsultuoja dokumentų valdymo srities klausimais;
2.8. nuolat tvarko dokumentų valdymo sistemos išorinius kontaktus;
2.9.; atlieka leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija išdavimą, tvarko jų apskaitą;
2.10. rengia teisės aktus, kurie reikalingi vykdant Valstybės ir Tarnybos paslapčių įstatymo 22 straipsnio 1 punkte numatytas funkcijas;
2.11. organizuoja ministerijos darbuotojų sveikatos privalomuosius patikrinimus, tvarko elektronines darbuotojų sveikatos korteles, analizuoja ir vertina ministerijos darbuotojų sveikatos privalomųjų patikrinimų rezultatus ir organizuoja nurodytų rekomendacijų įgyvendinimą;
2.12. rengia atsakymus į gaunamus raštus, susijusius su skyriaus atliekamomis funkcijomis dokumentų valdymo ir įslaptintos informacijos apsaugos srityse;
2.13. organizuoja vadovybės gaunamos korespondencijos paskirstymą adresatams;
2.14. skelbia derinimo pažymą su paskutine norminio įsakymo projekto versija Teisės aktų informacinėje sistemoje;
2.15. rengia su veikla susijusius viešuosius pirkimus;
2.16. vykdo kitus aplinkos ministro, aplinkos viceministrų, ministerijos kanclerio ir skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti ministerijos strateginiai tikslai.