1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
1.2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reguliuojančiais viešąjį administravimą, ministerijos nuostatais ir darbo reglamentu, ministerijos administracijos struktūra, ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sritimis;
1.3. būti susipažinęs su Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos, Dokumentų saugojimo taisyklėmis, žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus;
1.4 būti susipažinęs su ministerijos administracijos padalinių, įstaigų prie ministerijos ir ministerijos reguliavimo sričiai priskirtų įstaigų veiklos sritimis;
1.5. gebėti savarankiškai atlikti užduotis, mokėti sisteminti, apibendrinti informaciją;
1.6. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat nors viena elektronine dokumentų valdymo sistema;
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. priima korespondenciją, gautą el. paštu info@am.lt, paštu, per e.pristatymą, TAIS, LINESIS, EPP sistemas, atitinkančią dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, registruoja dokumentų valdymo sistemoje ir perduoda vykdytojams;
2.2. tikrina, ar siunčiami dokumentai atitinka dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus, registruoja dokumentų valdymo sistemoje ir išsiunčia juos teisės aktuose nustatytu būdu;
2.3. registruoja vidaus dokumentus, perduoda vykdytojams bei tvirtina ministerijos dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
2.4. registruoja teisės aktų projektus, išvadas ir talpina į Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinę sistemą;
2.5. registruoja teisės aktus ir talpina į Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų registrą;
2.6. konsultuoja dokumentų valdymo srities klausimais;
2.7. nuolat tvarko dokumentų valdymo sistemos išorinius kontaktus;
2.8. rengia atsakymus į gaunamus raštus, susijusius su skyriaus atliekamomis funkcijomis dokumentų valdymo ir įslaptintos informacijos apsaugos srityse;
2.9. vykdo kitus aplinkos ministro, aplinkos viceministrų, ministerijos kanclerio ir skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti ministerijos strateginiai tikslai;
2.10. tvarko įstaigos darbuotojų gautus ir parengtus dokumentus, prižiūri registravimo eigą ir užtikrina kokybę Dokumentų bendrosios informacinės sistemos priemonėmis (toliau – DBSIS).