Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti 1 metų darbo patirtį informacinių technologijų srityje;
- mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais bei kitais nacionaliniais ir Europos Sąjungos teisės aktais, susijusiais su darbo sritimi;
- išmanyti kompiuterinės ir programinės įrangos instaliavimo, konfigūravimo bei gedimų šalinimo sritis;
- išmanyti kompiuterinių tinklų protokolus ir mokėti juos valdyti;
- gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- žinoti raštvedybos ir teisės aktų rengimo taisykles.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- analizuoja informacinių technologijų, techninių ir programinių priemonių būklę Aplinkos ministerijoje, teikia pasiūlymus dėl šių klausimų tobulinimo;
- vykdo profilaktinę Aplinkos ministerijos administracijos padalinių personalinių kompiuterių, spausdintuvų ir programinės įrangos bei kompiuterinių tinklų priežiūrą, nustatytąja tvarka šalina kompiuterinės įrangos gedimus, sprendžia kitas su kompiuterine įranga susijusias problemas;
- konsultuoja Aplinkos ministerijos darbuotojus, prireikus organizuoja seminarus informacinių technologijų srityje;
- užtikrina informacijos saugumą Aplinkos ministerijos informacinėse sistemose;
- vykdo kompiuterinės įrangos viešuosius pirkimus;
- vykdo Aplinkos ministerijos vidinių informacinių sistemų vartotojų administratoriaus funkcijas;
- vykdo kompiuterinės įrangos saugojimo, išdavimo ir naudojimo kontrolę;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su Skyriaus funkcijomis.