2024-04-05

Per pirmąjį šių metų ketvirtį NŽT aptarnavo daugiau kaip 30,5 tūkst. asmenų

Siekiant sudaryti galimybes asmenims reikiamą informaciją Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) kompetencijos klausimais gauti maksimaliai greitai ir patogiai, nuo 2024 m. sausio 1 d. veikia NŽT skambučių centras.

Telefonu asmenys konsultuojami NŽT teikiamų administracinių paslaugų klausimais, suteikiama informacija dėl prašymų pateikimo, pateiktų prašymų nagrinėjimo eigos ir kita bendro pobūdžio informacija.  

Per pirmąjį šių metų ketvirtį NŽT skambučių centras sulaukė 27980 skambučių. 80 proc. atvejų konsultacija asmenims suteikta pirmojo skambučio metu. Asmenims, kuriems dėl telefono linijų užimtumo nepavyksta prisiskambinti, yra perskambinama (jeigu asmenys to pageidauja užsisakę perskambinimo paslaugą). 

Telefonu suteiktų konsultacijų kokybę 5 balų skalėje asmenys įvertino 4,5 balo. 

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius taip pat sulaukta 2713 asmenų, atvykusių į NŽT padalinius Vilniuje ir Kaune.

Siekiant padidinti paslaugų prieinamumą, nuo 2024 m. balandžio 2 d. gyvai asmenys yra aptarnaujami ne tik Vilniuje ir Kaune, bet ir kiekvieną antradienį gyvai priimami buvusiuose 46-iuose NŽT teritoriniuose padaliniuose. Daugiau informacijos apie tai rasite čia.

Taip pat norėtume priminti, kad nuo 2024 m. sausio 1 d. asmenims yra sudarytos sąlygos patogiai, neišėjus iš namų, pateikti prašymus arba gauti reikiamą konsultaciją elektroninėmis ryšių priemonėmis.

Raginame aktyviai naudotis elektroninėmis paslaugomis prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt), prašymus ir skundus pateikti el. paštu [email protected] (pasirašytus kvalifikuotu elektroniniu parašu (.adoc, .pdf formatu), arba pateikiant pasirašyto prašymo skaitmeninę kopiją (.pdf formatu), taip pat paštu, Gedimino pr. 19, 01103 Vilnius.

Nacionalinės žemės tarnybos informacija