Informacija asmenims telefonu +370 626 22252 teikiama kiekvieną darbo dieną:

  • Pirmadieniais – Ketvirtadieniais 8.00 – 17.00 val.
  • Penktadieniais 8.00 – 15.45 val.

Aplinkos ministerijoje dokumentai priimami ir asmenys aptarnaujami:

  • Pirmadieniais – Trečiadieniais 8.00 – 17.00 val.
  • Ketvirtadieniais – 8.00 – 18.00 val.
  • Penktadieniais  8.00 – 15.45 val.

Prašymai ir skundai priimami valstybine ir anglų kalbomis, o asmenys ministerijoje aptarnaujami valstybine ir anglų kalbomis. Pasibaigus Aplinkos ministerijos Dokumentų valdymo ir asmenų aptarnavimo skyriaus darbo laikui, asmenų prašymai priimami iš anksto užsiregistravus ketvirtadieniais papildomai 1 valandą Aplinkos ministerijoje (Jakšto g. 4, Vilnius). Iš anksto užsiregistruoti laiką galima telefonu +370 626 22252 arba el. paštu [email protected].

Į Aplinkos ministeriją galima kreiptis ir šiais būdais:

Pranešimus apie aplinkos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų pažeidimus visą parą galima teikti Bendrajam pagalbos centrui telefonu 112, Aplinkos apsaugos departamento Pranešimų priėmimo tarnybai telefonu +370 5 273 2995, el. p. [email protected].

Kviečiame pareikšti nuomonę apie asmenų aptarnavimo kokybę bendruoju Aplinkos ministerijos tel. +370 626 22252, el. p. [email protected] arba užpildant Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimą. 

Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo taisyklės

Atnaujinimo data: 2024-03-06